Żyj tak, jakbyś miał umrzeć jutro. Ucz się tak, jakbyś miał żyć wiecznie.
Mahatma Gandhi
Szkoła trenerów to kompleksowa metoda zdobycia atrakcyjnych na rynku kompetencji szkoleniowo-rozwojowych. Zajęcia dostarczają praktycznej i teoretycznej wiedzy, pozwalającej na samodzielne podjęcie pracy trenera. Koncepcja szkoły jest oparta o najnowsze metody aktualnie używane na rynku. Czerpie z brytyjskich doświadczeń szkoleniowych opartych o modele kompetencyjne i standaryzację procesów biznesowych. Porusza nie tylko zagadnienia związane ze szkoleniem ale także coachingiem i mentoringiem. Przygotowuje jej adeptów do samodzielnego funkcjonowania zarówno jako trener wewnętrzny jak i zewnętrzny.
Program został zaplanowany w oparciu o realne doświadczenia w prowadzeniu szkoleń oraz najnowszą wiedzę z zakresu rozwoju osób dorosłych. Prezentujemy nie tylko wiedzę szkoleniową ale także elementy coachingu i mentoringu niezbędne w rozwoju osób dorosłych.
ODBIORCY:
Szkoła jest adresowana do:
- osób prowadzących szkolenia zarówno wewnątrz organizacji biznesowych jak i administracji czy pożytku publicznego
- menadżerowie którzy szkolą swoje zespoły „on the job”
- nauczyciele, edukatorzy i animatorzy
KORZYŚCI:
- zdobycie atrakcyjnego zawodu
- wzbogacenie swoich kompetencji o procesjonalną gotowość do dzielenia się wiedzą
- zrozumienie procesów uczenia się osób dorosłych
- certyfikat szkoły z pewnością ma wyższą rangę niż świadectwa ze szkoleń
- wzrost jakości transferu wiedzy przekładający się na postrzeganie nas jako ekspertów
ATUTY:
- koncepcja szkoły oparta o kilkaset projektów tysiące dni szkoleń trenerskich przeprowadzonych w ponad 500 organizacji od 2006 roku
- korzystanie z badań naukowych w oparciu o obszar zarządzania wiedza w organizacjach
- praktyczne szkoleniowe metody poznane na szkoleniach w Londynie, Kopenhadze i Belgradzie
- praktyczne doświadczenie prowadzących liczone w tysiącach dni szkoleniowych
6 sesji szkoleniowych po 2 dni= 12 dni x8h= 96h+4h superwizji.
- Wprowadzenie do koncepcji rozwoju pracowników w organizacji
16 godz. szkoleniowych
Cele warsztatu
- Nabycie wiedzy z zakresu modelu zarzadzania zasobami ludzkimi, modeli kompetencyjnych, zasad uczenia się osób dorosłych, cyklu Kolba
- Pogłębienie świadomości systemu zarządzania wiedza w organizacjach jako narzędzia uzyskiwania przewagi konkurencyjnej
- Nabycie umiejętności definiowania kompetencji i mierzenia ich poziomu oraz zarządzania procesem szkoleniowym
- Poszerzenie wiedzy z zakresu procesu szkoleniowego oraz ról w nim przydzielonych
- Doskonalenie umiejętności prowadzenia rozmowy ustalającej cele szkolenia z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Badanie potrzeb szkoleniowych i projektowanie szkoleń-metody szkoleniowe
16 godz. szkoleniowych
Cele warsztatu
- Nabycie wiedzy z zakresu modelu identyfikowania i analizowania potrzeb szkoleniowych w oparciu modele kompetencyjne
- Pogłębienie świadomości ważności procesu badania potrzeb jako kluczowego elementu w procesie planowania szkoleń
- Nabycie umiejętności projektowania narzędzi do badania potrzeb szkoleniowych w oparciu o cele szkoleniowe, grupę i kulturę organizacji
- Poszerzenie wiedzy z zakresu analizowania danych pozyskanych w procesie badani potrzeb
- Doskonalenie umiejętności prowadzenia rozmowy doradczej z klientem
- Metody szkoleniowe specyfika i metody stosowania – ćwiczenie wystąpień warsztat praktyczny
16 godz. szkoleniowych
Cele warsztatu
- Ćwiczenie wystąpień warsztat praktyczny – praca głosem i elementy dramy
16 godz. Szkoleniowych
Cele warsztatu
- Nabycie wiedzy z zakresu rodzajów metod szkoleniowych i ich stosowania
- Pogłębienie świadomości doboru metody szkoleniowej pod cel szkolenia
- Nabycie umiejętności modyfikowania metod szkoleniowych w kontekście oporu grupy i procesu grupowego
- Poszerzenie wiedzy z zakresu zagrożeń wynikających z niewłaściwie stosowanych metod szkoleniowych
- Doskonalenie umiejętności stosowania metod szkoleniowych między innymi: studium przypadku, odgrywania ról, ćwiczeń grupowych itp.
- Coaching i Mentoring w pracy trenera
16 godz. Szkoleniowych
Cele warsztatu
- Nabycie wiedzy z zakresu metodologii mentoringu i coaching
- Pogłębienie świadomości stosowania mentoringu i coachingu w kontekście celów rozwojowych
- Nabycie umiejętności doboru i używania różnorodnych metod coachingowych np. GROW, lejek odwrócony, koło życia etc.,
- Poszerzenie wiedzy z zakresu mentoringu jako procesu rozwojowego
- Doskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów z podopiecznym -mentee.
- Ewaluacja szkoleń i superwizja trenerska obrona dyplomu
16 godz. szkoleniowych
Cele warsztatu
- Poznanie modelu ewaluacji szkoelń w oparciu o model D. Kirkpatricka i elementu metodologii ROI
- Pogłębienie świadomości miejsca ewaluacji w procesie szkoleniowym
- Nabycie umiejętności tworzenia narzędzi badania efektywności szkoleń, ankiety, testy, karty obserwacji
- Poszerzenie wiedzy z zakresu interpretacji wyników ewaluacji
- Doskonalenie umiejętności tworzenia raportów poszkoleniowych
Co nas wyróżnia?
- sprawdzeni trenerzy z wieloletnim doświadczeniem w biznesie
- specjalistyczna i różnorodna metodologia prowadzenia zajęć
- elastyczność w dopasowaniu się do potrzeb naszych klientów
- zadowoleni klienci
Harmonogram szkoły
szczegóły
Miejsce szkolenia: Warszawa
Cena brutto: 5900 PLN (szkolenie zwolnione z VAT)
Kontakt: spietrzyk@trenerbiznesu.com.pl