Organizator

ASPEKT HR
Telefon
600400113
Email
spietrzyk@trenerbiznesu.com.pl

Lokalizacja

Centrum szkoleniowe Adgar
al. Jerozolimskie 181B, 02-222 Warszawa

Kalendarz szkoleń

czerwiec

lipiec 2024

sierpień
PN
WT
ŚR
CZW
PT
SOB
NIE
1
2
3
4
5
6
7
Wydarzenia dla lipiec

1st

Wydarzenia dla lipiec

2nd

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla lipiec

3rd

Wydarzenia dla lipiec

4th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla lipiec

5th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla lipiec

6th

Wydarzenia dla lipiec

7th

Brak wydarzeń
8
9
10
11
12
13
14
Wydarzenia dla lipiec

8th

Wydarzenia dla lipiec

9th

Wydarzenia dla lipiec

10th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla lipiec

11th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla lipiec

12th

Wydarzenia dla lipiec

13th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla lipiec

14th

Brak wydarzeń
15
16
17
18
19
20
21
Wydarzenia dla lipiec

15th

Wydarzenia dla lipiec

16th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla lipiec

17th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla lipiec

18th

Wydarzenia dla lipiec

19th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla lipiec

20th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla lipiec

21st

22
23
24
25
26
27
28
Wydarzenia dla lipiec

22nd

Wydarzenia dla lipiec

23rd

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla lipiec

24th

Wydarzenia dla lipiec

25th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla lipiec

26th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla lipiec

27th

Wydarzenia dla lipiec

28th

Brak wydarzeń
29
30
31
1
2
3
4
Wydarzenia dla lipiec

29th

Wydarzenia dla lipiec

30th

Wydarzenia dla lipiec

31st

Brak wydarzeń

Data

06 02 20 - 07 02 20

Czas

09:00 - 17:00

Koszt

1190 PLN szkolenie zwolnione z VAT

Trening Trenerski szkolenie dla trenerów poziom 1

Program (2 dni):

Wprowadzenie do zajęć

  • Przedstawienie prowadzącego i uczestników zajęć.
  • Zapoznanie uczestników z programem szkolenia.
  • Integracja Zespołu – ćwiczenia wprowadzające.
  • Zawarcie paktu z grupą.
  • Doprecyzowanie potrzeb uczestników.
  • Wyjaśnienie kontekstu pierwszej fazy zajęć.

Jak uczą się dorośli?

  • Jak uczą się dorośli? (Andragogika).
  • Psychologiczne mechanizmy uczenia się – elementy psychologii uczenia się i funkcjonowania mechanizmów pamięci. Krzywa zapominania, cykliczność powtórek.
  • Etapy uczenia się dorosłych (Cykl uczenia się doświadczalnego wg D. Kolb’a.
  • Style uczenia się.
  • Bariery w uczeniu się dorosłych.
  • Trening, Coaching, Mentoring….różnice, wady, zalety.

Tworzenie sesji szkoleniowych

  • Przygotowanie poszczególnych sesji szkoleniowych.
  • Dobór technik szkoleniowych.
  • Przygotowanie materiałów, pomocy, konspektu i miejsca prezentacji.
  • Wykorzystanie pomocniczych środków audiowizualnych.
  • Wdrażanie nowych pracowników.
  • Metodologia procesu wdrażania pracownika.
  • Dostarczanie kluczowych informacji na temat jego działania oraz wizji, misji firmy.
  • Motywowanie pracownika.
  • Zawieranie kontraktu społecznego jako technika wywierania wpływu na ludzi.
  • Adaptacja pracownika w nowym miejscu pracy.
  • Tworzenie dokumentacji i materiałów wspierających proces adaptacji.

Prowadzący w akcji – warsztat Trenera

  • Zawieranie i realizacja kontraktu w pracy z grupami.
  • Ważne reguły wywierania wpływu – prawo podobieństwa i sympatii (prawo aureoli), prawo pierwszeństwa i świeżości, prawo autorytetu.
  • Techniki aktywizowania grupy.
  • Wrażenie wywierane na odbiorcy.
  • Komunikacja pozawerbalna w pracy Trenera.
  • Reguły autoprezentacji i ekspozycja publiczna.
  • Relacja prowadzący – grupa i jej wpływ na skuteczność przekazu.
  • Informacja zwrotna.
  • Prowadzenie dyskusji, wydawanie instrukcji, podsumowywanie ćwiczeń, używanie pomocy itp.

Sytuacje trudne w pracy Trenera- trudni uczestnicy

  • Źródła zachowań niechętnych i agresywnych uczestników zajęć.
  • Lęk przed ekspozycją i oceną.
  • Potrzeby uczestników zajęć i ich zaspakajanie.
  • Metody radzenia sobie z trudnymi uczestnikami.
  • Stosowanie strategii asertywnej przez prowadzący.
  • Opór uczestników i techniki jego przezwyciężania.
  • Grupa – Współpraca z grupą i radzenie sobie ze stresem.
  • Radzenie sobie ze stresem i emocjami podczas prowadzenia szkoleń.
  • Rozumienie specyficznych zachowań ludzi.
  • Proces grupowy i jego wpływ na przebieg szkolenia – podstawowe zasady procesu grupowego.
  • Kierowanie procesem poprzez wywieranie wpływu na grupę i uczestników.
  • Dopasowanie technik szkoleniowych do etapu procesu grupowego.

Ewaluacja szkoleń

  • Sesja podsumowująca.
  • Podsumowanie i uroczyste zakończenie prezentacji.
  • Wręczenie dyplomów.
  • Ewaluacja.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

szesnaście − 9 =

Aspekt HR