Organizator

ASPEKT HR
Telefon
600400113
Email
spietrzyk@trenerbiznesu.com.pl

Lokalizacja

Centrum szkoleniowe Adgar
al. Jerozolimskie 181B, 02-222 Warszawa

Kalendarz szkoleń

kwiecień

maj 2024

czerwiec
PN
WT
ŚR
CZW
PT
SOB
NIE
29
30
1
2
3
4
5
Wydarzenia dla maj

1st

Wydarzenia dla maj

2nd

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla maj

3rd

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla maj

4th

Wydarzenia dla maj

5th

Brak wydarzeń
6
7
8
9
10
11
12
Wydarzenia dla maj

6th

Wydarzenia dla maj

7th

Wydarzenia dla maj

8th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla maj

9th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla maj

10th

Wydarzenia dla maj

11th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla maj

12th

Brak wydarzeń
13
14
15
16
17
18
19
Wydarzenia dla maj

13th

Wydarzenia dla maj

14th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla maj

15th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla maj

16th

Wydarzenia dla maj

17th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla maj

18th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla maj

19th

20
21
22
23
24
25
26
Wydarzenia dla maj

20th

Wydarzenia dla maj

21st

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla maj

22nd

Wydarzenia dla maj

23rd

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla maj

24th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla maj

25th

Wydarzenia dla maj

26th

Brak wydarzeń
27
28
29
30
31
1
2
Wydarzenia dla maj

27th

Wydarzenia dla maj

28th

Wydarzenia dla maj

29th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla maj

30th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla maj

31st

Data

06 02 20 - 07 02 20

Czas

09:00 - 17:00

Koszt

1190 PLN szkolenie zwolnione z VAT

Trening Trenerski szkolenie dla trenerów poziom 1

Program (2 dni):

Wprowadzenie do zajęć

  • Przedstawienie prowadzącego i uczestników zajęć.
  • Zapoznanie uczestników z programem szkolenia.
  • Integracja Zespołu – ćwiczenia wprowadzające.
  • Zawarcie paktu z grupą.
  • Doprecyzowanie potrzeb uczestników.
  • Wyjaśnienie kontekstu pierwszej fazy zajęć.

Jak uczą się dorośli?

  • Jak uczą się dorośli? (Andragogika).
  • Psychologiczne mechanizmy uczenia się – elementy psychologii uczenia się i funkcjonowania mechanizmów pamięci. Krzywa zapominania, cykliczność powtórek.
  • Etapy uczenia się dorosłych (Cykl uczenia się doświadczalnego wg D. Kolb’a.
  • Style uczenia się.
  • Bariery w uczeniu się dorosłych.
  • Trening, Coaching, Mentoring….różnice, wady, zalety.

Tworzenie sesji szkoleniowych

  • Przygotowanie poszczególnych sesji szkoleniowych.
  • Dobór technik szkoleniowych.
  • Przygotowanie materiałów, pomocy, konspektu i miejsca prezentacji.
  • Wykorzystanie pomocniczych środków audiowizualnych.
  • Wdrażanie nowych pracowników.
  • Metodologia procesu wdrażania pracownika.
  • Dostarczanie kluczowych informacji na temat jego działania oraz wizji, misji firmy.
  • Motywowanie pracownika.
  • Zawieranie kontraktu społecznego jako technika wywierania wpływu na ludzi.
  • Adaptacja pracownika w nowym miejscu pracy.
  • Tworzenie dokumentacji i materiałów wspierających proces adaptacji.

Prowadzący w akcji – warsztat Trenera

  • Zawieranie i realizacja kontraktu w pracy z grupami.
  • Ważne reguły wywierania wpływu – prawo podobieństwa i sympatii (prawo aureoli), prawo pierwszeństwa i świeżości, prawo autorytetu.
  • Techniki aktywizowania grupy.
  • Wrażenie wywierane na odbiorcy.
  • Komunikacja pozawerbalna w pracy Trenera.
  • Reguły autoprezentacji i ekspozycja publiczna.
  • Relacja prowadzący – grupa i jej wpływ na skuteczność przekazu.
  • Informacja zwrotna.
  • Prowadzenie dyskusji, wydawanie instrukcji, podsumowywanie ćwiczeń, używanie pomocy itp.

Sytuacje trudne w pracy Trenera- trudni uczestnicy

  • Źródła zachowań niechętnych i agresywnych uczestników zajęć.
  • Lęk przed ekspozycją i oceną.
  • Potrzeby uczestników zajęć i ich zaspakajanie.
  • Metody radzenia sobie z trudnymi uczestnikami.
  • Stosowanie strategii asertywnej przez prowadzący.
  • Opór uczestników i techniki jego przezwyciężania.
  • Grupa – Współpraca z grupą i radzenie sobie ze stresem.
  • Radzenie sobie ze stresem i emocjami podczas prowadzenia szkoleń.
  • Rozumienie specyficznych zachowań ludzi.
  • Proces grupowy i jego wpływ na przebieg szkolenia – podstawowe zasady procesu grupowego.
  • Kierowanie procesem poprzez wywieranie wpływu na grupę i uczestników.
  • Dopasowanie technik szkoleniowych do etapu procesu grupowego.

Ewaluacja szkoleń

  • Sesja podsumowująca.
  • Podsumowanie i uroczyste zakończenie prezentacji.
  • Wręczenie dyplomów.
  • Ewaluacja.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

pięć + 5 =

Aspekt HR