Organizator

ASPEKT HR
Telefon
600400113
Email
spietrzyk@trenerbiznesu.com.pl

Lokalizacja

Centrum szkoleniowe Adgar
al. Jerozolimskie 181B, 02-222 Warszawa

Kalendarz szkoleń

marzec

kwiecień 2024

maj
PN
WT
ŚR
CZW
PT
SOB
NIE
1
2
3
4
5
6
7
Wydarzenia dla kwiecień

1st

Wydarzenia dla kwiecień

2nd

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla kwiecień

3rd

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla kwiecień

4th

Wydarzenia dla kwiecień

5th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla kwiecień

6th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla kwiecień

7th

8
9
10
11
12
13
14
Wydarzenia dla kwiecień

8th

Wydarzenia dla kwiecień

9th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla kwiecień

10th

Wydarzenia dla kwiecień

11th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla kwiecień

12th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla kwiecień

13th

Wydarzenia dla kwiecień

14th

Brak wydarzeń
15
16
17
18
19
20
21
Wydarzenia dla kwiecień

15th

Wydarzenia dla kwiecień

16th

Wydarzenia dla kwiecień

17th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla kwiecień

18th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla kwiecień

19th

Wydarzenia dla kwiecień

20th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla kwiecień

21st

Brak wydarzeń
22
23
24
25
26
27
28
Wydarzenia dla kwiecień

22nd

Wydarzenia dla kwiecień

23rd

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla kwiecień

24th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla kwiecień

25th

Wydarzenia dla kwiecień

26th

Brak wydarzeń
Wydarzenia dla kwiecień

27th

Wydarzenia dla kwiecień

28th

29
30
1
2
3
4
5
Wydarzenia dla kwiecień

29th

Wydarzenia dla kwiecień

30th

Brak wydarzeń

Data

06 02 20 - 07 02 20

Czas

09:00 - 17:00

Koszt

1190 PLN szkolenie zwolnione z VAT

Trening Trenerski szkolenie dla trenerów poziom 1

Program (2 dni):

Wprowadzenie do zajęć

  • Przedstawienie prowadzącego i uczestników zajęć.
  • Zapoznanie uczestników z programem szkolenia.
  • Integracja Zespołu – ćwiczenia wprowadzające.
  • Zawarcie paktu z grupą.
  • Doprecyzowanie potrzeb uczestników.
  • Wyjaśnienie kontekstu pierwszej fazy zajęć.

Jak uczą się dorośli?

  • Jak uczą się dorośli? (Andragogika).
  • Psychologiczne mechanizmy uczenia się – elementy psychologii uczenia się i funkcjonowania mechanizmów pamięci. Krzywa zapominania, cykliczność powtórek.
  • Etapy uczenia się dorosłych (Cykl uczenia się doświadczalnego wg D. Kolb’a.
  • Style uczenia się.
  • Bariery w uczeniu się dorosłych.
  • Trening, Coaching, Mentoring….różnice, wady, zalety.

Tworzenie sesji szkoleniowych

  • Przygotowanie poszczególnych sesji szkoleniowych.
  • Dobór technik szkoleniowych.
  • Przygotowanie materiałów, pomocy, konspektu i miejsca prezentacji.
  • Wykorzystanie pomocniczych środków audiowizualnych.
  • Wdrażanie nowych pracowników.
  • Metodologia procesu wdrażania pracownika.
  • Dostarczanie kluczowych informacji na temat jego działania oraz wizji, misji firmy.
  • Motywowanie pracownika.
  • Zawieranie kontraktu społecznego jako technika wywierania wpływu na ludzi.
  • Adaptacja pracownika w nowym miejscu pracy.
  • Tworzenie dokumentacji i materiałów wspierających proces adaptacji.

Prowadzący w akcji – warsztat Trenera

  • Zawieranie i realizacja kontraktu w pracy z grupami.
  • Ważne reguły wywierania wpływu – prawo podobieństwa i sympatii (prawo aureoli), prawo pierwszeństwa i świeżości, prawo autorytetu.
  • Techniki aktywizowania grupy.
  • Wrażenie wywierane na odbiorcy.
  • Komunikacja pozawerbalna w pracy Trenera.
  • Reguły autoprezentacji i ekspozycja publiczna.
  • Relacja prowadzący – grupa i jej wpływ na skuteczność przekazu.
  • Informacja zwrotna.
  • Prowadzenie dyskusji, wydawanie instrukcji, podsumowywanie ćwiczeń, używanie pomocy itp.

Sytuacje trudne w pracy Trenera- trudni uczestnicy

  • Źródła zachowań niechętnych i agresywnych uczestników zajęć.
  • Lęk przed ekspozycją i oceną.
  • Potrzeby uczestników zajęć i ich zaspakajanie.
  • Metody radzenia sobie z trudnymi uczestnikami.
  • Stosowanie strategii asertywnej przez prowadzący.
  • Opór uczestników i techniki jego przezwyciężania.
  • Grupa – Współpraca z grupą i radzenie sobie ze stresem.
  • Radzenie sobie ze stresem i emocjami podczas prowadzenia szkoleń.
  • Rozumienie specyficznych zachowań ludzi.
  • Proces grupowy i jego wpływ na przebieg szkolenia – podstawowe zasady procesu grupowego.
  • Kierowanie procesem poprzez wywieranie wpływu na grupę i uczestników.
  • Dopasowanie technik szkoleniowych do etapu procesu grupowego.

Ewaluacja szkoleń

  • Sesja podsumowująca.
  • Podsumowanie i uroczyste zakończenie prezentacji.
  • Wręczenie dyplomów.
  • Ewaluacja.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

siedemnaście − 16 =

Aspekt HR