Żyjemy w czasach zmian demograficznych, które w oczywisty sposób odbijają się również na organizacjach. Coraz częściej stajemy przed wyzwaniami zarządzania wieloma pokoleniami, nierzadko jeśli nie wzajemnie zantagonizowanymi, to przynajmniej mocno do siebie uprzedzonymi. Również dla takich sytuacji warto zwiększać świadomość skuteczności mentoringu, który może okazać się narzędziem pozytywnie angażującym obie strony oraz prowadzącym do polepszenia rozumienia siebie nawzajem, a więc i osiąganych efektów.

Wprowadzenie do zajęć

  • Wprowadzenie do tematu.
  • Relacja pomiędzy mentorem, a mentee.
  • Umiejętności mentora służące budowaniu zaufania i osiąganiu celów.
  • Sytuacje w których warto stosować mentoring w organizacji– ćwiczenia.
  • Motywacja – po co mam stosować mentoring?
  • Samoświadomość, samokontrola oraz inteligencja emocjonalna jako narzędzia mentora.

 Założenia mentoringu

  • Dyskusja nad założeniami mentoringu – praca małych grupach ćwiczeniowych.

Wobec kogo stosujemy mentoring?

  • Mapa mentoringu.
  • Etapy rozwoju pracownika.
  • Wobec kogo stosować mentoring?
  • Cele mentoringu – wyniki, rozwój, motywacja.

Umiejętności przydatne w stosowaniu mentoringu

  • Jakie umiejętności powinien mieć mentor?

Praca z celem – zamiana problemu na cel

Pytania

  • Typologia pytań.

Planowanie spotkań mentor-mentee.

  • Formuła spotkania.
  • Mentorski savoir vivre.
  • Kontrola rezultatów.
  • Postawy wspierające mentoring, cnoty mentorskie.
  • Dobre praktyki mentorskie w kraju i zagranicą.

Zakończenie szkolenia

Co nas wyróżnia?

  • sprawdzeni trenerzy z wieloletnim doświadczeniem w biznesie
  • specjalistyczna i różnorodna metodologia prowadzenia zajęć
  • elastyczność w dopasowaniu się do potrzeb naszych klientów
  • zadowoleni klienci

szczegóły

Cena brutto: 1190 PLN (szkolenie zwolnione z VAT)

Kontakt: spietrzyk@trenerbiznesu.com.pl

zapraszamy do kontaktu

Imię i nazwisko*

Adres email*

Treść wiadomości